• Turk Design Studio neden kapandı?


    Daha önce bu konuyla ilgili çeşitli yayınlarda ayrıntılı açıklamalar yapmıştım ancak açıklamadan haberdar olmayanlar olduğu için çok kısa bir özetle konuya tekrar değinme gereği duydum.

    Kurucu-yöneticiliğini üstlendiğim ve altı yıl boyunca sadece kendi imkanlarımla yayınını yürüttüğüm TDS, özel sebepleri saymazsak, maddi kaynak yetersizliği sebebiyle kapandı. Şimdilik proje askıda demekle yetiniyorum. İleride ne olacağı ise benim için de sürpriz.

    1 yorum → Turk Design Studio neden kapandı?

    1. Bir tasarımcı olarak benim en çok beğendiğim ve takdir ettiğim bir siteydi, kapandığına çok üzüldüm.
      En kısa zamanda tekrar faaliyete geçmesini diliyoruz.

      Saygılarımla,

      Mehmet Candar (Lamborghini future car models, concept car Amatör dizaynır)

    Yorum Gönder